.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمیته مشاوران دانشگاه آزاد قائم شهر تشکیل شد

: کمیته مشاوران دانشگاه آزاد قائم شهر، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر تشکیل شد.

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا باقرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر، کمیته مشاوران را به عنوان یک پدیده اجتماعی سازمانی با آرمان و رسالت مشخص و امری ضروری دانست و  فضای آن را گفتمانی و مواجهه رو در رو خواند.

وی نخستین بحث در زمینه مشارکت را یک درگیری ذهنی مطرح کرد و گفت حضور در یک عرصه ای که پدیده ذهنی است به دنبالش پدیده فرهنگی نیز خواهد بود و لذا مواجهه با آن بسیار ظریف و پیچیده است.

دبیر هم اندیشی اساتید استان تأکید کرد: مهمترین خصوصیت بارز این کمیته خلاقیت بالا بوده و باید اجازه داده شود تا  افراد اندیشه های نو و تولید فکر جدید داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کمیته مشاورین بنا دارد به عنوان یک بازوی مشورتی عمل کند و افزود: سرمایه انسانی مهمترین نقش در آن را بر عهده  دارد.

باقرزاده از اساتید خواست تا با حضور در جلسه مدافع تفکر عمومی منطقه، اساتید و بعنوان نماینده همه باشند.

صالحی دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد با تشریح بخشنامه های موجود و سرفصل مسائل مبتلا به واحدها بیاناتی را ارائه کرد و از اساتید خواست تا با پیشنهادات سازنده بتوانند راندمان آموزشی ،رفاهی منطقه را فراهم کنند.

در پایان با رای گیری از بین اعضای هیئت علمی، اسدالله مهرآرا عضو هیئت علمی گروه مدیریت واحد قائم شهر به عنوان نماینده منطقه سه انتخاب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.